Når biler skal lanceres på det danske marked, så er det ofte det internationale pressekit af billeder og video, som følger med til de danske journalister og medier. Men hvorfor ikke tage billederne i Danmark, så folk afspejle sig selv i det?

Det internationale billedmateriale har det med at blive for poleret, anonymt og ”reklamet”. Derfor giver det god mening af skyde materialet på dansk jord. Det giver genkendelse og en autencitet, som det internationale pressekit ikke kan hamle op med, med fare for at de flotte billeder og video slet ikke vil blive brugt af de danske medier.  

Ved at skyde billeder og video i Danmark, så undgår vi at mange medier ikke vil bruge pressematerialet og vi kan samtidig løfte niveauet fra mange af de medier, som selv skyder billederne med et blandet resultat til følge.

2018_Kia_Ceed_Dynamiske_30.jpg
2018_Kia_Ceed_Stationær_04.jpg

 

DYNAMISKE STILLBILLEDER

 

VIDEO

‘Pressekittet er lavet i samarbejde med Claus Møller - Møller & Søn – som har leveret video.

 

STATISKE STILLBILLEDER

 

STILLBILLEDER AF INTERIØR OG DETALJER